İçerikte spoiler olabilir.
Kitaba 9/10 verdim . Sebebi tamamen çiftin enerjisiyle alakalı. İlk kitapta Morana ve Tristan arasındaki ilişkiyi begenmemiştim beni etkileyememişti ancak bu kitap ilişkileri açısından güzeldi. Morana’ nın Tristan gibi bir karakter için savaşması beni sıcacık etti.
Kitabın ana konusu kaçırılan kızlar ve bu kızlardan biri Tristan’ın kardeşi. 2 kitaptır bunu okuduk ama sonuca ulaşabildiğimizi düşünmüyorum. Kitabın sonuna geldik bir sonraki kitapta başka bir karakteri okuyacagız ama Tristan’ın kardeşine nolduğunu öğrenemedik bu da saçma bir durum.