bekliyorum ama neyi?
7/10
·124 syf.··
2025 26. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 07 Mayıs 2025 10:27
neden bu hayattayız? neyi bulmaya çalışıyoruz? hayatın anlamı nedir? gibi birçok soru ile yaşayıp gidiyoruz. her insanın kendisi için bir cevabı var sanırdım eskiden. benim neden bir cevabım yok diye de düşünüp duruyorum. meğerse godot’yu bekliyormuşum. yani belki de hiç olmayanı.
1000Kitap
Godot'yu BeklerkenSamuel Beckett · Kabalcı Yayınevi · 200010,1bin okunma
·
1 +1'leme
·
2.486 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Beklediğimiz hiç yoksa, demek oluyorki hayatın anlamı beklemekmiş 🤔 (ama hep boşuna😁)
nihal baysal cindo
Gönderi Sahibi
anlamı değil ama kendisi beklemek diye düşünüyorum. bekle belki doğru anlama giden otobüs gelir 😁