8/10
·352 syf.··
2018 22. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2018 22:14
Victor, cidden senden nefret ediyorum. Tamam çok aşık olabilirsin ama bu yaptıklarının bir affedilir tarafı yok. Demek isterdim karşımda olsaydı. Çünkü kitabın başından itibaren bunu içinizden söylüyorsunuz. Ama kitap bir harikaydı. Bu seriyi nedensizce çok seviyorum. Keşke devam kitabı hemen çıksada okusam. Zaten hemen bitiyorlar. Hiç bitmese keşke. Aslında bu kitapta çok olay yoktu ama yine de dolu doluydu. Bu seriye başlamak istiyorsanız bence durmayın derim. Ya da seriyi ilk kitaplarda bıraktıysanız. Çünkü seri giderek daha iyi hale geliyor.
VictorJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20181,109 okunma
·
68 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
sude aydemir
Gönderi Sahibi
Evet, okudum. Ben de internetten sipariş vermiştim. Eğer seriyi seviyorsanız beklediğinize değecek.
bu kitabi okudunuz mu..ben kitapcilarda bulamadim henuz. dort gozle bekleyenlerdenim