"Seni sevmekten nasıl vazgeçebilirim ki? Ben geçsem bile kalbim vazgeçmez..."
520 sayfalık bir kitap olmasına rağmen çok akıcı bir kitaptı.Kitabı çok beğendim.Duygusallığı da yazar çok iyi anlatmış. Kesinlikle okunması gereken kitaplardan.Selvi Atıcı yazarımızın bu kitabı için ellerine,yüreğine sağlık.