·544 syf.····Okunma: 16 Mayıs 2025 18:41 Okuduktan sonra vayy be naraları attığım ender kitaplardan oldu bu Stephen king kitabı, usta yazarın çoğu kitabı iyidir ama bu tam ters köşelik oldu benim için,işlenen bir hatta iki cinayet soruşturmalar suçluların ortaya çıkması vs her şey normal giderken bir anda hiç tahmin etmediğim bir senaryo karşılıyor bizi ve haliyle içine çekiyor... Spoiler vermemek adına detaya girmiyor türü sevenler mutlaka okusun diyorum...9/10