ve bende insanların arasına karıştım
7/10
·282 syf.··
2025 15. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 17 Mayıs 2025 22:42
Daha küçücük yaşında hayatın tüm gerçekleriyle çarpıcı bir şekilde yüzleşmiş minik Aleksey.. Kitap boyu acaba babası ölmeseydi hayatı çok daha farklı olur muydu diye düşünüp durdum...ve annesi zamansız bırakıp gitmeseydi . Keşke gerçek olmasaydı dediğim bir otobiyografi oldu , yazarın dili çok akıcı , okuması keyifliydi. Kitaptan çok sevdiğim bir alıntıyla bitirmek istiyorum: Hayatımız bizi her türden rezil,aşağılık yanlarının bol olduğuyla şaşırttığı kadar ; bunca pisliğin , rezilliğin ortasında aydınlık, insancıl bir hayat yaratacağımıza ilişkin sarsılmaz bir umudu var eden ışıltılı, sağlıklı , yaratıcı, insancıl , iyi bir şeylerin karşı konulmaz biçimde gelişip durmasıyla da şaşrıttır.
ÇocukluğumMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201419,6bin okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.