8/10
·368 syf.··
2025 4. kitabı
·
134 günde okudu
·
Okunma: 18 Mayıs 2025 18:27
Kitabı beğendim. Askerliğin nasıl kutsal bir görev olduğu, bilhassa eski zamanlarda ki zor şartları çok iyi anlatmış Kazım Paşa. Yalnız Abdülhamid Han hakkında çok acımasızca eleştirel olması hatta hakarete varan cümlelerini okudukça tüylerim diken diken oldu, bir neslin Osmanlı’ya nasıl bu denli düşman olabildiğini aklım almadı !??
HayatımKazım Karabekir · Kronik Kitap · 2019958 okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.