·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mayıs 2025 22:24 Çok övüldüğü için okumaktan geri durduğum bir eserdi. Övüldüğü kadar varmış onu söylemem gerek öncelikle . Anlatımı akıcı aynı zamanda okurken düşündüren türlerden. Anlatımda kullanılan betimlemeler çok güçlü içindeki dünyada sıkışıp kalmış hissi veriyor.Konusuna gelelim.Otoriter rejimle yönetilen bir ülkede yaşayan Winston Smith'in başkaldırı mücadelesini okuyoruz. Karakterimiz sürekli her yerden gözetim altında olduğunu biliyor ve farkında. Düşünce suçlusu olduğunun anlaşılması çok uzun sürmüyor. Ardından yaşadıkları ise işkencenin çok ötesinde. Amaç cezalandırmak değil düşüncelere hükmetmekti . İki artı iki beş ediyordu artık.