Kitabı beğendim. Hatta bazı sayfalarda ben ne okuyorum desem de zevkli bir kitaptı. Konusu da ;Korkunun ve çaresizliğin insanı hiç olmadığı biri haline getiren ve sonunun ölüm bile olabileceğini anlatıyor sonunda şaşıracak şeyler okuyabilirsiniz... İYİ OKUMALAR:)