INCİ'NEN KALPLER
“Karanlık içinde karanlık yaşıyorsan eğer, güneşi görmek için sabahı beklemelisin. Gece güneş çıkması doğru olmaz değil mi? Her şey yerinde güzel, her şey yerinde özel. Sabretmesini bilirsen eğer, güneş seni öyle bir aydınlatacak ki karanlıktan korkmayacaksın bile, korkulu günlerin geçecek.”
Bir deneme kitabı olan bu eser maneviyat ağırlıklı olarak yazılmış. Aralarda güzel sözler yazılmış. İçerisinde beğendiğim kısımlar oldu ama kitabı pek severek okumadım. Belki zamanı değildi, belki de bana hitap etmiyordu bilemiyorum. Yazarımızın emeğine yüreğine sağlık.
#meleknarin #incinenkalpler #okudumbitti #yorum