·196 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2025 20:16 Öncelikle yazarı tebrik ediyorum. Çünkü yani bu zorluğu yolculuğa ve karar vererek çıkmadan önce birçok eğitime girerek ve oraya gitmeye kazanarak anında iş bulması ve oradaki ortama ayak uydurması gerçekten çok etkileyici. Benim de bir zamanlar böyle uzaklaşıp ya gemiye falan gitme hayalim vardı o yüzden bu kitabı okumayı çok istedim. Hatta yazarla buluştuk sohbet ettik kitap hakkında Birkaç soru sordum kendisi sağ olsun cevapları sonra imzalı kitabımı aldım okumaya başladım. İyiki okudum diyorum. Otobiyografi okumayı seviyorum. Yazarın 3 aylık bir gemi serüvenini okuyoruz orada yaşadığı acı tatlı iyi kötü günlerinden bahsediyor.
Yazarın karekter analizleri çalışma arkadaşlarını o kadar güzel bir dille anlatmışki dünyanın en sevilmez insanı dahi olsalar onları sempatik yaptı gözümde çünkü anlatım önemli insanları iyiliğiyle sevgisi şefkatle kazanması cabası...
Gemi personeli ile anaç, mizahi, bazen de felsefi yaklaşımlarım sebebiyle çabucak kaynaştık. İşi olmayanlar, yanıma gelip benimle sohbet etmeyi çok seviyordu. Geldiklerinde, sohbetten önce, onlara kitapların altlarını çizdiğim bölümlerinden bazılarını okuyordum. Okumayı en sevdiğim satırlar... Yazarın kalemini sevdim.