Kitap gayet yalın bir dille yazılmış,gereksiz ve uzun betimlemeler yok. Kitabın başından sonuna kadar merak duygusuyla beraber kitabın içerisine çekiyor, ayrıca herkesin dile getirdiği sorunlara kinayeli bir şekilde değinilmiş uyuşturucu, vatandaşlık satılması, rüşvet vs. Ben kitabi storytel den dinledim, yürüyüş yaparken, uyumadan önce dinlemesi keyifliydi ayrıca not alma gereği olmayan, birisinden hikaye anı dinler gibi dinledim. Tavsiye ederim.
Ahmet ÜmitYırtıcı Kuşlar Zamanı