Sed

@Snkaptan
1/10
·192 syf.··
2025 4. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 20 Mayıs 2025 13:55
Bu kitap sürekli karşıma çıktığı için merak edip aldım ve sürekli övülüyor du adil Yıldırım ı takip ediyor ve beğeniyor dum tamam cinsellik olabilir tamam insanlar bencil ya da narsist olabilir ama ben hayatımda bu kadar cinsel içerikli bu kadar narsist bir kişilik tanımadım varsa da bu kadar abartıldığını düşünmüyorum mert abartılı abartılı anlatılmış sadece kendini düşünen sadece seks ve yemek yemekten zevk alan bir adam karısının gittiğine üzülüyor kitap çok alakasız başlayıp çok alakasız bitiyor çok üzgünüm ama ben beğenmedim
Edebiyat
Şeytan TüyüAdil Yıldırım · Destek Yayınları · 2025489 okunma
·
79 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.