Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Birkutukitap.com'un Mayıs Ayı kutusundan gelen kitabı çok beğendim. Diğer okurlara da tavsiye ederim. Karısından ayrılarak tren istasyonunda yaşamaya karar veren, toplumdan kaçan bir insanının yaşadığı olayları konu alıyor. Gayet akıcı ve anlaşılır yazılmış. Çevirisinin de iyi yapıldığını düşünüyorum. Herkese keyifli okumalar.