Kitapta herşey vardı arkadaşlar tam bir kaos yada şöyle söyleyeyim benim istediğin herşey.Ben biraz yokuş biraz itme çekme biraz kıpuş sonra bağlanış seviyorum ve tam damağıma uygun bir lezzetti.Kadın karakter zeki çözümleyici yerinde alıngan yerinde güçlüydü erkek karakter sevgi dolu fakat duvarları olan bir alfa çok beğendim.Yazım tarzı çok hoşuma gitti rahat okunabilir tavsiyemdir