Kısa ama beni derinden etkileyen bir kitap oldu. Yazar İmgeleri sembolleri o kadar güzel kullanmış ki her sahbeyi okurken yaşadım diyebilirim. Sonunda cahit sıykı tarancının dizileri ile bitirmesi harika bir kapanış olmuş. Mutlaka okumalısınız
Efselİlker Bozdağ · İkinci Adam Yayıları · 2025247 okunma