Herkese Selamlar
Sıradaki eserim aslında hepimizin ruhuna tercüman olan bir eser okuması oldu. Bizler hayatımızda sevdiklerimiz tarafından yara almış olanlarız. Bu duygularımızı tüm içtenliği ile yazarımı sözcüklere dökmüş bu eserde. İçinde şiirler, alıntılar bulunan harika bir eser okuması yaptım bende. Mutlaka size hitap eden bir sayfa okumaktır içinde…
“Ne kadar da garip değil mi?
Ölümden korkarken,
Ölüme aşık yaşamak”
“İnsan bazen kendisini nasıl ifade edeceğini bilemez. O kalemi eline alır,duygularda onu… Hayatı kağıt gözyaşları mürekkebi olur…”
“Acılarımızı,bir hamal gibi son nefesimizi verene kadar ruhumuzda yaşıyoruz..”
“İçimde milyonlarca cümlenin doluluğu var ama dudaklarımda kurumuş tek harf dahi yok…”
“