·208 syf.····Okunma: 21 Mayıs 2025 13:27 Birkaç alıntısını gördükten sonra büyük beklentilerle okudum. Açıkçası kitap benim için hayal kırıklığıydı . Okuyacaksanız eğer fazla edebi derinlik beklemeden okuyun. Sözler fazla yüzeyseldi. Bazı yerlerde ergen kitabıymış gibi hissettim. Özetle okumaktan pişman olmadığım ama güzel bir şiir kitabı olarak sayamayacağım bir kitaptı. Okumayın zaman kaybı falan demeyeceğim. Çoğu kitap çok güzel olmasa bile okunmaya değerdir, insana bir şeyler katar.