O kadar güzel ki.Bu yazardan daha önce bı kitap daha okudum ve dilini biliyorum ama bu kitap o kadar güzel bir kurgu ki Chicago stars serisinin ilk kitabı hikaye icinde sırlar var romantizm var smut var aksiyon bulunuyor. Özellikle son 100 sayfa çok iyi yazılmış elinizden bırakmadan okuyorsunuz o atmosferin içine giriyorsunuz. Bunlar dışında bazı betimlemeleri uzun buldum ama can sıkacak kadar çok değildi. Kesinlikle öneririm.
Temalar: nefretten aşka