Puan vermedi·504 syf.····Okunma: 20 Mayıs 2025 02:00 Öncelikle kitaba başladığınızda karakterler çok karışık, anlaşılmaz gibi geliyor. ( en azından benim için öyleydi ;/ ) Fakat çok güzel akıp gidiyor kitap. 3 sezonluk bir dizi izler gibi okudum kitabı. Benim için sonu güzel olmasa da kesinlikle okunması gerek bir kitap. Mevlut ile birlikte siz de büyüyeceksiniz... Keyifli okumalar dilerim :)