Puan vermedi·504 syf.··
2025 11. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 20 Mayıs 2025 02:00
Öncelikle kitaba başladığınızda karakterler çok karışık, anlaşılmaz gibi geliyor. ( en azından benim için öyleydi ;/ ) Fakat çok güzel akıp gidiyor kitap. 3 sezonluk bir dizi izler gibi okudum kitabı. Benim için sonu güzel olmasa da kesinlikle okunması gerek bir kitap. Mevlut ile birlikte siz de büyüyeceksiniz... Keyifli okumalar dilerim :)
Kafamda Bir TuhaflıkOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202416,3bin okunma
·
163 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bence sonu Mevlut için muazzam bitti. Nitekim yapmaktan en çok hoşlandığı ve en çok kendisi olduğu durumda bir son oldu. Ve evet, her karakterin evine misafir olup, nelerden hoşlanıp hoşlanmadıklarını bilerek derin bir muhabbet edebiliriz. 😊