Kendime Not:
İnsan bu şiirlerin 800’lü yılların başında yazıldığına inanamıyor. Sanki bizimle aynı hisleri paylaşamazlarmış ve bizim gibi düşünemezlermiş gibi bir düşünce çıkmazı… insan halleri de doğa üzerinden işleniyor belli ama keyifli, doğayla tamamen iç içe…