·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mayıs 2025 18:25 İşçilerin vakitlerinin ve enerjilerinin sömürüldüğü bir dünyada bazen hepimiz bir kitabevinde bir kahve içip dinlenmek istiyormuşuz meğer…
Kitabı tek cümleyle özetlemek gerekseydi, “Huzuru ve mutluluğu arayan insanların hikayesi” derdim. Kitabevi bir bakıma bir zamanlar her bakımdan sömürülen ofis çalışanlarının (işçilerin) yeniden doğuşunu simgeleyen bir mekan.
Tabii iyisiyle kötüsüyle, objektif bir biçimde, kitabevi işletmenin ne anlama geldiğini de kitap bize anlatıyor.
Sabırlı ve sakin bir okuyucuysanız bu kitap size hitap eder ama olayların akışı hızlı olsun diyorsanız muhtemelen çok sıkılırsınız.