Ali Lidar'ı çok seviyorum ve aşırı derecede yapmacıklıktan uzak,olduğu gibi,samimi olduğunu düşünüyorum.Deneme -hikâye tarzında,hiç sıkılmadan,kasmadan okunabilecek bir kitap.Bitti diye kenara koyup kaldırsanız da ara ara elinize alıp tekrar tekrar okursunuz.Çünkü çok gerçek,modası geçmeyenlerden :)