"Kitabı merakla aldım ama hayal kırıklığına uğradım. Üslubu kopuk ve sıkıcı; ne bilimsel bir derinlik sunuyor ne de çözüm odaklı bir yaklaşım var. Eski tarz bir anlatım, alaycı bir dil ve içeriği toparlamakta zorlanan bir yapı var. Ne akademik ne edebi; ne tam psikoloji ne de kişisel gelişim… Tuhaf bir boşluk hissiyle kapattım."