Kitabı tavsiye üzerine aldım açıkcası bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim. Kitap adından da gorüldüğü üzere iki kısım şeklinde yükseliş ve çoküşü anlatıyor. Yükseliş döneminde her ne kadar insan gurulansa da çöküş döneminde de bir o kadar sinirlenip üzülüyor. Kitabı her bir Türk evladının okuması gerek