Bu kadar gereksiz uzun bir kitap için kısa bir inceleme yazmak istiyorum. Dostoyevski misin mübarek ,cümle başı para mı alıyorsun da aynı cümleleri döndüre döndüre yazdın. hep aynı olay, 600 küsür sayfada öğrenemedk düşmanlığın nedenini üstelik bi 600 sayfa daha öğrenemiyorsnz. çok yorucu bir kitap öldüm bittim bayıldım diyen tayfa 15 yaş filan galiba. Her neyse vakit kaybıdır benim için @çevirigiller kitapları daha güzel