·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2017 00:00 Yıllarca Kur'an alfabesiyle vakit kaybettik,önemli olanı yani Kur'an ahlakını unuttuk.Hatırlayalım artık!Artık bizi kimse tutamaz.Biz esir değiliz.Kur'an ahlakını õnem verin.Maceraya başlayalım.Allah yar ve yardımcınız olsun!