9/10
·304 syf.··
2025 9. kitabı
Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu.Sevmediğim bir kısım var mı diye düşünüyorum ama yok sanırım.Genel olarak kitabın temposu çok iyiydi.Ana karakterimizin yaşadığı şeyleri kendimiz gibi hissediyoruz ve onunla birlikte gerilip ne olacak diye bekliyoruz sürekli.Sosyal medyadaki zorbalıklar ve bir insanı nasıl etkileyebileceği de çok iyi yansıtılmış.Sürekli göz önünde biri olmak ne kadar zor diye düşündüm okurken.Yazarın diğer kitaplarını okumayı düşünüyorum.
Sarı YüzR. F. Kuang · İthaki Yayınları · 202513,4bin okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.