Orhan Pamuk’un okuduğum ilk kitabı ve çok beğendim.Yolu karsa düşen Ka isimli başkahramanımız bölgedeki gelişmeleri bize aktarır.Laiklik, muhafazakarlık, başörtüsü ve terör örgütü kitabın ana temasını oluşturuyor.Güzel akıcı ve okunması kolay bir kitap.