#yorum
90'larda çocuk olanlar için günümüzün yanı sıra maziye götürecek bir kitap. Nokta atışlarının çok güzel olduğu kadar çok da basit bir dili var kitabın. Fazlasıyla argo kelimeler beni çok rahatsız etmedi, ama rahatsız olanlar için ufak bir uyarı olsun. Çok beklentiye girmeden okursanız seversiniz. Çabucak bitebilecek bir kitaptı. Kısacası eh işte olanlardan.