Selam kızlar! Meftun kitap yorumuyla geldim
Konusu: Cemre Laçin ‘KAOS’ timinin komutanıdır. Timiyle beraber esir düşmüş Yüzbaşı Emir Pars Boran’ı kurtardıkları bir operasyon sonrası timin komutası Yüzbaşıya geçer ve timin gittiği operasyonlara şahit oluruz.
Yorumum: Kitap tam bir askeri kurguydu. Askeri kitap ruhunu yazar çok güzel işlemişti. Operasyon sahnelerinde sanki oradaymışım gibi hissetmekten kendimi alamadım
Cemre Laçin’in inatçı kişiliği Emir Pars’ın inatçılığıyla çatışınca ortaya oldukça çekişmeli muhabbetler çıkmıştı. Keşke Cemre’nin dikenleri biraz daha az olsaydı da ikili arasındaki ilişkiyi okuyabilseydik Ama ikinci kitapta çok daha iyi olacaklarını düşünüyorum bu sebeple ikinci kitabı okumak için çook sabırsızıımm
Cemre’nin yaralayıcı geçmişini ara ara okumamız çok iyi oldu. Hem hareketlerinin sebeplerini hem de bu günlere nasıl gelebildiğini okuduk. Annesine aşırı sinir oldum tüm kitap boyunca. Bir anne nasıl bu kadar bencil olabilir aklım hiiiç almadı
Timi çok sevdim Aralarındaki dostluk bağı çok güzeldi. Şehit olan o karaktere de ağlamaktan içim çıktı.. Özellikle annesinin feryatlarını okuduğumuz sahnede artık hayatla olan bağım kopmuş gibiydi
Benim bu kitaptaki favori çiftim Ekin ve Azra oldu Adaşım diye değil ama Azra çok tatlı bir karakterdiii. Resmen geldiği gibi kitabı şenlendirdi
Kitapta hoşuma gitmeyen tek kısım Cemre’nin her seferinde Emir’i terslemesi oldu. Hem komutanı olduğu için garipsedim hem de daha sıcak kanlı olabilseydi diye geçirdim içimden
Kitabın devamında ne olacağını çok merak ediyorum ve gerçek bir askeri kitap arayanlara bu kitabı öneriyorumm!!!!
Trope:
•Askeri kurgu
•Yaralayıcı Geçmiş
•Dram
•Komedi
•Aşk
️9/10