Cuma Bozkurt
@cumabozkurtresmi · 1yıl
Takip Et
Yalnızlık, kendine açılan bir kapıdır; o kapıdan içeri girdiğinde, en gerçek dostunla, kendinle tanışırsın.
Belki de Sevemedik - 1
Cuma Bozkurt
342 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
3.392 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Hatice
Ne kadar doğru , ve bir ekleme : Ne demiş Jung : “ Dışa bakan rüya görür , içe bakan uyanır . “ Yalnız anların , kendine açılan kapılardan içeri girmenin en güzel tarafı insanı uyandırması belki de .
1