Yalnızlık, kendine açılan bir kapıdır; o kapıdan içeri girdiğinde, en gerçek dostunla, kendinle tanışırsın.
··1 alıntı·
3.392 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ne kadar doğru , ve bir ekleme : Ne demiş Jung : “ Dışa bakan rüya görür , içe bakan uyanır . “ Yalnız anların , kendine açılan kapılardan içeri girmenin en güzel tarafı insanı uyandırması belki de .