·264 syf.····Okunma: 28 Mayıs 2025 00:00 Maalesef sık sık inceleme yazan biri değilim.bu kitap için yazmak istedim.
Yazar kesinlikle sadist olmalı. Yoksa bir insan evladının aklına üst üste insanından hayvanına kadınından erkeğine çocuğuna bu kadar işkence ve kötülük yapılacak şekilde bir kurgu yazmak gelemez. Bazı sayfaları atlayarak okudum. Yüreğim ve için kaldırmadı.
Yıllarca kitaplığımda okunmayı bekledi durdu bu kitap. Sırf yarım bırakmamak için bitirdim. Asla da tavsiye etmiyorum. Yüksek puan verenlerin kitabın popülaritesinden etkilenerek yüksek
verdiklerini düşünüyorum.