Yazarın amacı güzel… ama bir kitap yazalım anlaşılır olmasın da cazip olsun gibi bir tat bıraktı bende… yorumları okumasam bu kadarını bile anlayamazdım… sürekli pestisitlerin gündem olduğu bu dönemde tarım ilaçlarıyla ilgili kitap okumak güzel ama kitabı beğenmedim… kimin kim olduğunu bile zor anladım.. bazı kitaplar nasıl popüler oluyor anlamıyorum…