·152 syf.····Okunma: 28 Mayıs 2025 16:58 Yazarın daha önce bir iki youtube videosunu görmüştüm ancak kitabıyla ilk kez karşılaştık. Çok güzeldi ot gibi yaşıyormuşum hissi verdi. Bazı aksiyonlarımızın altında neler yatıyor, kendimizi nasıl daha verimli hale getiririz, enerjimizi, mutluluğumuzu yani dopaminimizi nasıl anlatırız çok basit bir dille anlatmış. Kişisel gelişim kitabı vibeı vardı sıkılırım beğenmem sandım ama gerçekten kısaca anlatılmış bir sinirbilim kitabı :)) bir üst versiyonunuzla tanışmak için muhakkak okumalısınızz