6/10
·68 syf.··
2025 9. kitabı
Yazardan okuduğum 2. Kitaptı sanırım ve bu kitabı da beni kendine aşık etmedi. Novella diyebilecegimiz bir kitap sanırım bu, olay saçma, işleniş de saçma ve baglanista saçma... Yine de hızlı okunan ve hemen biten bir kitaptı (sayfa sayısı nedeniyle) yazarın kalemi akıcı aslında ama sanırım ben bir türlü "o" kitabı tutturamadim...
UcubelerTess Gerritsen · Doğan Kitap · 2018753 okunma
·
149 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.