Romantik kitaplarla ilgili en sevmediğim şey kendilerine saçma sapan davranan erkeklere ağzının payını vermeyen kadın karakterler. Bu kitap anlatım olarak, hikaye olarak kötü değildi. Ama güzeller güzeli bir kızın saçma sapan sorunlu bir sporcuyu sürekli alttan alması canımı sıktı. Bu karakter gerçek biri olsaydı kızım sana kötü davranan birine hiç olmazsa bir sefer ağzının payını ver demek isterdim. Ne aldatan eski sevgili, ne sürekli etrafında dönen ama bir türlü duygularindan bahsetmeyen ana karakter hak ettiği yanıtları alamadı. İnşallah bir gün hadi ordan dangalak diyen bir karakter okuruz.
Temel olarak erkeginizin kölesi olun o da sizin sorunlarınızı çözsün temalı boş bir kitapti.