Kitabı bitirip kapağını kapattığımda başımın sol tarafında migren ağrılarımın tutuğunu ,aslında yapmak istediklerimizle ; yaptıklarımızın bir nedeninin bir sonuca bağlı olduğunu daha net anladığım bir kitap sonu. SIRLARIMIZI BİZLER BELİRLEMİYORUZ.
Bir dil bir insan ,iki dil iki insan atasözünün kalıplaşmış ifadesini tamamen kırmış bir insanın koskacaman bir Dünya olduğunu öğretti bize o güzel sıcak samimi diliyle Şermin Yaşar o güzel gözlem gücününde kaçınılmaz güzel sonu ile birlikte…
1 baba ,3 oğul ve eşlerinin hikayesini birbirinden bağımsız ama birbirlerine bağımlı olan bu ailenin ; aile kavramının ne kadar insan yaşamını etkilediğini gözler önüne serildiği güzel akıcı aslında merak uyandıran bir kitap.
İNSANLARA BU ÇİFT GÖZÜMLE ARTIK BAKMIYORUM GÖRMEYE ÇALIŞIYORUM …