Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2025 10:26 Çok değişik bir kitaptı. Ana karakterin kararsızlığı ve gelgitleri,hayatında hep net olan kişileri rahatsız edebilecek düzeyde.
Yazar bile sonlara doğru dayanamayıp karakterle kavga ediyor:) Varoluşçuluk,imgelemeler,iyilik,kötülük,kadın erkek ilişkileri üzerine düşündürücü ve farklı açıdan bakan bir dili var. Kötülük yapmayı,hatta üç kadını birden idare etmeyi bile öyle bir mantığa bürüyor ki bu karakterle başa çıkamayacağınızı anlıyorsunuz.
Demem o ki felsefe seviyorsanız mutlaka okuyun.