Puan vermedi·368 syf.··
2025 1. kitabı
Kitap yer altından notlardan sonra en zor okuduğum kitaptı. Kitabı okumak çok zordu dil ve kelimelere fazlaca takıntılı geldi bana .Herşeye rağmen çok geniş içeriğe sahip.Mesela felsefi tasavvufi düşünce tarihi ve filozoflarına eleştirileri batı eleştirisi güzeldi ama ağır sabır bedelleri istiyor. Okumaya meftun değilseniz ve kendinizle derdiniz varsa tavsiye ederim.
Anadolu MayasıYalçın Koç · Cedit Neşriyat · 200770 okunma
·
129 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.