Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2025 14:30 F.Kafka bir mektubunda " bir kitabi okuyunca bizi beynimizin orta yerinden vurmuyorsa neden okuyalim ki ? " der. Muhtemelen Kafka bu sözü balzac okurken söyledi cünkü balzac'in insan hakkindaki tespitleriyle resmen beynimden vurulmusa döndüm . Mutlaka okunmasi gereken cok degerli bir kitap .