(az bişi spoiler var gibi)Kitap konusu güzeldi ancak benim açımdan bir sorun vardı tabii şimdi diyeceklerim çoğu kişiye göre sorun değil ama neyse ben kitap okurken kitaptaki sahneleri kafamda canlandırmayı çok severim hep de yaparım ancak bu kitapta bir türlü hayal edemedim canlandıramadım ya yeşili ince çubuk kraker gibi yada drewi deve gibi düşündüm bir türlü yapamadım canlandırdığım sahnelerde ise insanları yüzsüz olarak düşünmeye başladım bu arada 4 kitabı da okudum ama hâla aklım 2. Kitapta yeşilin beni ne zaman öpüceksin sorusuydu onun yerine ben utandım kitabı sertçe kapayıp 3. Gün boyunca kitabın kapağını açmadım bende kitapta olan şeyleri canladıran normalde aşırıya kaçmadıkça hiç birşeyden utanmayan ancak konu kitap olunca karakter gerçek olmayan bir karakter yerine utanabilen biriyim bende böyle manyağım