Şiir'le
En çok sende üzüldüm çünkü en mutlu olduğum sendin. En çok senden uzaklaştım çünkü en yakın hissettiğim sendin. En çok canım sende yandı çünkü canımın bir parçasıydın. En çok senden kaçtım çünkü sana güvenmiştim En çok sana öfkeliyim çünkü en çok seni sevmiştim Ben en çok sana kırıldım çünkü en güçlü yanım sendin.
Şiir
·
134 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.