10/10
·432 syf.··
2025 69. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 01 Haziran 2025 13:51
Serinin üçüncü kitabından sonra seriye uzun bir mola verdim. Rodeo teması benlik değildi ve üçüncü kitap diğerlerine nazaran kötüydü ve ikinci kitap hariç diğerleri de standart kalmıştı. Dördüncü kitabın Winter ve Theo'yu konu alacağını da biliyordum, Winter karakteri çok soğuktu, Theo ise hep çocuk olarak gözümde kalmıştı ama iyi ki seriye devam etmişim dedirten bir kitap oldu. Kitabın arka kapağındaki durumdan zaten tek gecelik ilişki sonucu bir çocuk olduğunu anlıyoruz ama yazar bu bölümleri hızlıca geçip direk Theo ve Winter'ın birbirlerleriyle iletişimine, çocukları Vivi ile Theo'nun ilişki kurmasına odaklanmış ki böylesi de daha güzel olmuş. O soğuk nevale olarak tanıdığımız Winter'ın gözünden okumak düşündüğümden katbekat güzeldi. Theo'yu ise anlatacak kelimeler bulamıyorum, Allah herkese bir Theo nasip etsin bu kadar tatlı ve düşünceli bir adam yazmak çok ayrı bir iş. Kitap çok kısa sürdü gibi geldi keşke daha fazla bölüm ve daha fazla olay okuyabilseydik. Kısacası serinin üç kitabına kadar okumam değdi diyebilirim, belki başlamadan beklentimi düşük tuttuğumdan da olabilir ama çok keyifle okudum devam edip etmemek arasında gelseniz bile şans verilmesi gereken bir kitap.
PervasızElsie Silver · Nemesis Kitap · 2024694 okunma
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.