·408 syf.····Okunma: 18 Temmuz 2025 00:44 Ben daha kötüsünü okuyana kadar en kötüsü bu, 13 yasindaki erkek çocuklarına tecavüzden, genç kızlara işkenceye, mide bulandırıcı detaylara kadar her şey var. Tek güzel yanı yazarın okuyucuyla sohbet eder tarzda yazması, kitap hikaye anlatma, muhabbet tadında gidiyo ama ıyy Allah kahretmesin fırsat verilse insanlar bunu da mı yapar tadında ilerliyor. Hani her şeyi de bilmeme gerek yok cehalet mutluluk be kardeşim!