Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 02 Haziran 2025 16:10 Nasıl başladam bilemiyorum kitap beni inanılmaz derecede rahatsız etti okurken yarım bırakmak arasında kararsız kaldım fakat kısa bir kitap olduğu için okumakta karar kaldım ilk sayfalar tanışma kısımları güzel bir giriş oldu fakat hikaye ilerledikçe ve karakterlerin görüşleri inanılmaz derecede rahatsız ediciydi kitap fazlasıyla cinsiyetçilik ve ataerkillik besliyor bu kitabın türünü ele alırsak eğer tam tersinin olmasını beklerdim toplumsal cinsiyet tabularına karşı aynı zamanda ataerkil sisteme karşı durması durmasını beklerdim kitapta tam tersi var ne yazık ki fazlasıyla ataerkil erkekliği övülüyor kadınlar inanılmaz derecede aşağılanıyor aynı zaman da bireylerin cinsel yönelimleri de kitapta fazlasıyla aşağılanmaya ve objeleştirilmeye çalışılmış kesinlikle okunmamalı hatta imha edilmesi gereken bir kitap…