#yorum
Yazarın kalemini ilk defa okudum. Toplam 9 öyküden oluşuyor. Öykü okumayı çok sevmem, ama arada şans veririm. Yazarın dili biraz dolambaçlı, boğucu ve fazlasıyla derin gerldi bana. Belki de bu anlatım bana göre değildi. Kısacası öykülerin konuları fena değil de genel anlamda beni içine çekemediler.