Merhabalar dostlar
Yaz ayları yaklaşınca etrafta bir telaş, kışın alınan kilolar verilmeli en kısa zamanda .Kışın ister istemez daha hareketsiz oluyor insan ,ama kalın giyindigi için strese gerek yok .Ama yazdığı oyle mi ?Bikiniler ,mayolu, yazlk kıyafetler..Bu senelerdir süren bir döngü aslında. Özellikle bazı şanslı İnsanları es geçersek ,bazıları sürekli kilolar alıp vermeye uğraşıyor.Herhalde kadınların en büyük konularından biri diyet .
Bu kitapla tabuları yıkacaksınız .Çünkü yemek yiyerek zayıflamak mümkün diyor Yeşim hanım.
Zaten diyet yapılınca tekrar fazlasıyla alınıyor kilolar her zaman .Sağlıklı beslenmeyi öğrenmek en önemlisi...
Önce neden kilo veremediğimizin nedenleri sıralanmış kitapta .İnsülin direnci ,mineral ve vitaminlerin eksikliği gibi birçok ek neden var aslında çünkü. Okulda gördüğüm derslerin tekrarı oldu walla kitap ..
Geçmeyen yorgunluklar, akil sağlığını korumak için besinler, sindirim problemleriyle başetme yolları, hepimizin derdi ödem ,gıda takviyeleri gibi hepimizin aklına mıh gibi çakmamız gereken bilgiler var .
Ayrıca daha sağlıklı nasil beslenebilirizle ilgili pratik bilgiler mevcut.
Mutfakta pratik bilgiler ve hattabmutfak araç gereçlerinin hangileri sağlıklı, hangileri zararlı gibi çok güzel konulara değinilmiş.
Ve çocuklukta beslenmenin ileriki yaşlarımiza olan etkisi ..
Bu kitabi okudum bitti deyip kitapligima kaldıramayacağım. Ara ara açıp tekrar etmek lazım çünkü. Özellikle 40 li yaşlardan sonra metabolizma daha da yavaşladıgı için extra dikkat lazım...
Kitapla ve sağlıcakla kalın dostlar....
Beslenme SanatıYeşim Nemutlu Torun