10/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Yazar, Ahmet'i şarkı şarkı, biyografi olarak ele almış. Kitabın son sayfasını geçip, kapağını kapattığımda, dilimde "Göğsüm daralıyor yüreğim kanıyor" ezgisi vardı... Ahmet'in bir konserine gidememiş olmanın ağırlığı çöküyor insanın içine. Bir hayvan ciğeri kadar ağırdır bu duygu inanın! - Kancık zihniyetin, su gibi harcadığı bu insanın özlemi hiç dinmeyecek... Memleketinin dağına, taşına, göğüne hasret göçtü bu Ahmet! Özlemlerimize, sevdamıza, öfkemize ve kadehlerimize yoldaşlık etti hep. Ediyor ve etmeye devam edecek!
Ahmet Kaya Hoşçakal İki GözümBirol Öztürk · Yason Yayıncılık · 2021151 okunma
·
55 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.