·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Haziran 2025 13:12 Bu kitabı çok sevdim. Kitabı isminden dolayı okumak istedim. İyiki okudum o kadar doğru zamanda okudum ki çok iyi geldi diyebilirim. Şiir gibi aktı gitti satırlar...
Kitap, adeta bir ney sesi gibi ince, zarif ve ruhu dinlendiren bir üslupla yazılmış. Yazarın kelimelere yüklediği duygu yoğunluğu, okuyucuda hem içsel bir huzur hem de düşünsel bir derinlik bırakıyor.
Yazarın dili şiirsel ve bir o kadar da sade. Okurken zorlanmıyor ama her kelimenin altında başka bir anlam arıyorsunuz. Bu yönüyle hem edebi hem de ruhani bir tat sunuyor.
Tasavvufi izler taşıyan bu kitap, dış dünyanın gürültüsünden sıyrılıp insanın kendi içine dönmesini sağlıyor.
Bu kitabı özellikle tasavvuf severlere, şiir tadında metinler okumayı sevenlere ve biraz da kendi içine dönmek isteyen herkese gönül rahatlığıyla öneririm.
Kitapla kalın